BAŞLANGIÇ İÇİMDE DESEM

Dünya...
yük müdür insanın sırtına binen,
Çekersinde, biter mi hemen ,olup biten
Sırtında heybeyse eğer taşıdığın.
Düşünsene,sığar mı içine bir karış toprağın.

Hayır,hayır soru sormuyorum.Artık sevmiyorum soru sormayı da,soruları cevaplamayı da.İçimde koca bir sessizlik.
Ve ben bu sessizlikle yaşamayı öğreniyorum.Hepsi, ama hepsi bu.Sadece bu.

Sessizlik...
Uzun bir vadide batışı mıdır mihrin,
Karanlık gecede vuslatı mıydı yoksa kalbimin
Unuttuğum yalnızlığımın,bam telinden kopan ,
feryadımın eşlik ettiği nağmesiydi belki fırtına başlamadan.


Korkuyorum artık,kırmaktan da kırılmaktan da
Kaybetmekten de ,yorulmaktan da
Giden ben olmayayım ne olur
Vazgeçemiyorum diyorum savaşmaktan da...


 Ne zaman savaşsam kendimle
Yanıyorum,hem de ince ince 
Kül olabilsem iyiydi ama 
Yanmaktan korkuyorum adeta
Hakikat bu ya ,esen her  rüzgarla yanıyoruz hepimiz her defasında.


Önümde aksini seyrettiğim gökyüzü ya ;
deniz
İçinde kaptanının, rotasını aradığı bir gemi ya ;dünya
Sana sığındığım en güzel liman ya ;derdim


İşte anlıyorsun beni...
Söylesene denizde,dünya mı derdim...


                                           ~zeyy~


Yorumlar

  1. Ne zaman savaşsam kendimle
    Yanıyorum,hem de ince ince

    Benden bahsettiğin bir şiir olmuş karşim eline emeğine sağlık 👌 Senin tonlamalarinla okuyamadım o ayrı :)
    Görsel şölen,ayrı güzel yapmış. Bu blog uzun zaman sonra boyle bir yazıyı haketti ....

    YanıtlaSil
  2. Hakikatler içimden çıkmayı arzuluyormuş ta böylesi bir gece karanlığını beklemiş sanki.
    Artık şaşırmıyorum benden sen,senden ben çıktığına...🌿

    YanıtlaSil
  3. Hakikat bu ya ,esen her rüzgarla yanıyoruz hepimiz her defasında...

    YanıtlaSil
  4. Sessizlikle başbaşa kalınca oluyor bazen böyle ince manalı hitaplar.Hakikati,hakkıyla ifa etme çabalarımdaki göstermeye çalıştığım satırlardan biri olarak gönlünüze hitap edebildiysem ne mutlu bana .Yüreğe tesir edebilmek...Zor cidden zor...
    Teşekkür ederim kıymetli vaktinizi ayırdığınız ve yorumlarınız için...🌿
    İyi ki varsınız ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Düşüncelerini Paylaşır mısın?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bugünler ve Yarınlar

MEVZUMUZ ;DEHB

İÇİMDEKİ GÖLGE