On Yaşımda Uyandım Bugün

      



      On yaşımda uyandım bugün, çeşitli rüyalarımdan

      İstediğim yaşı yaşayabilirim, zaman hafta içi olmadığından

       Willy Wonka'nın çikolata fabrikasını gezebilirim mesela

       Ya da yüzüm esmerleşene kadar oynayabilirim güneşin altında 

       


       Korumalıklı bir salıncakta bile sallanabilirim ,şuan olduğu gibi

       Ve sallanmayı bırakıp girmek istemem içeri 

       Büyüyüp uslanmak ,hep doğruları yapmak istemiyorum çünki



       Bir parkta akşama kadar kaymak ,soğukta bile dondurma yemek varken

       Kirlenmek dururken çamurdan kurabiyeler yaparken 

       Büyüyüp gecelerce uykusuz kalmak yoruyor düşünmekten

       On yaşımda uyandım bugün, çeşitli rüyalarımdan

       Şimdi özgürüm belki ama yarın büyüyecegim

       Evet ,yarın pekâlâ vakur olmam gerekecek 

       Sorumluluklar tekrar omzuma yüklenecek 

       Lakin hâla vaktim var ve beni bekler şekerlerim

       On yaşımda uyandım bugün,hâla şımarabilirim

#Seyyâh



       

Yorumlar

  1. Göğsümde kelebekler uçuşarak okudum bu yazıyı… Nasıl hoş, nasıl naif…

    YanıtlaSil
  2. Blogumda seni ağırlamayalı uzun zaman oldu,yazılarım yorumlarını özlemiş ablacım ❤️ Çok müteşekkirim,Varol🍭

    YanıtlaSil
  3. Yetişkinlerin içine girdikçe, hayat meşgalesi yakamızı paçamızı yakaladıkça, çocukluğa geri dönme arzusu ile dolmamak mümkün değil.. Ara ara yoklayan bu özlemimiz, bu hoş satırlarda da dile getirilmiş.. Elinize yüreğinize sağlık diyorum. Korumalıklı bir salıncağa sığamayacak oluşum, ruhumun çocuk kalan kısmını tarumar etse de yine de bu ruhu muhafaza etmek temennisiyle........... 💖🌼

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısınız, yaşadıkça küçültmek istiyoruz :) Dizelerim ,siz vefalı okurlarıyla bulustukca kiymetleniyor. Blogdan hiç eksik olmayınız.. Çok müteşekkirim ❤️🍭

    YanıtlaSil
  5. Keşke yine yokuştan aşağı bisiklete binsek , seni salıncakta köpeğin üzerine sallasam , bakkalın arka tarafındaki ayrılmış çürük sebzelerden yemek yapsak , kızlar - erkekler tüm mahalle saklambaç oynasak , günün sonunda annen bize kocaman patateslerinden yuvarlak yuvarlak kesip kızartsa... ahh ah... hala vaktimiz var mı ?

    YanıtlaSil
  6. Kocaman gülümsedim dostum 😍😍😍
    Beni hâla köpeğin üstüne sallamak istemen ....😁😁
    Çürük sebzeleri sizin fırınınızda pişirirken Master Chef antrenmanı yaptığımızdan habersizdik.
    Saklambaçta.odunluğa saklanmanın gerginliği...
    Annem de bizim McDonald's ımızdı .
    Ama ben de sizde bol sarımsaklı mantı yemeyi çok özledim. Cami çıkışı bedavaya limonata ve portakal suyu içmeyi, küçük evde saçma sapan klip çekmeyi , erik agacınıza dadanmayı özledim. Ve bence hâla vaktimiz var..🍭

    YanıtlaSil
  7. Seyyahcığım çok garip değil mi sence de bu döngü..Çocukların büyüyebilmek için onca çaba sarfederken,büyüyenlerin çocukolmak istemeleri...Bu hayat ne kadar garip döngüler silsilesi daha barındırıyor acaba bünyesinde ..
    Benn ..okuduğum şeyleri hayal ederim.Farkında olmadan..Biliyor musun bu yazın hayal ettiklerimin arasında şu ana kadar ki en içten gelen bir duyguda buluşturdu kalbimi...
    Bir adı var bunun,bir A ,iki İ,bir E ile...
    ~SAMİMİYET~
    Yorgunluğumuza deşarj olan satırların ve benim vazgeçemediğim yanımla buluşturdun beni...
    Teşekkür ederim 🌿
    Bak işte herkes bu lütufa mazhar mazhar olamıyor..Buraya dikkatini çekmek isterim.Mesela bu yazını okuabilmek için bugün kü çabamm..☺️🙃

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Düşüncelerini Paylaşır mısın?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bugünler ve Yarınlar

MEVZUMUZ ;DEHB

İÇİMDEKİ GÖLGE