Daldan Doruktan


Her efsane, bir hikaye başlangıcıydı zamanında 
Zaman mevsim değiştirir, kapalı kapılar ardında
Hüzne deva olan sevinçler
Ve sevince gam veren kederler... 
Hallerin geçiciliğini, yaşayanlar bilemezler
Gökyüzü muntazam sahne şâşâlı yıldızlara
Baktı mı dalar da dalar zihin, sonsuzlara



Işıltılar şımartır insanı karanlık inene dek
Yine karanlık verir terbiyeyi de ruh olur sek
Bir yürek kırıldıysa bunun marangozu kimdir?
Tamir ederek iyileştirdiğin her gönül senindir
Bülbül uçar alçaktan, belli ki konacak
Ötmeye değer gül var mı diye bakacak 
Aynı dili konuştuğun biri varsa bahtiyar ol
Onunla yeşillensin baharın ve yine onunla sol 



Ne kıskan rahatını ne de feda olsun cânın
Kendini merkezde tutmak olsun karârın
Özüne şefkat edenin, etrafı huzur bulur
Özüyle kavgası bitenin, suyu berrak olur
Şu kader bâdiresi dâim gayrete hayrân
Önce çalışıp güzelleştirmek gelir, sonra seyrân
Kazanabildiğin her yürek ömrüne sermaye 
Mutlu biter bunu fikir edinen her hikaye 

#Feyza

Yorumlar

  1. Ben kelimelerin ahengine ayrı ,cümlelerin mânalarına ayrı vuruldum ...

    YanıtlaSil
  2. Kelimeleri böyle manalı ve düzenli yerleştirebilen sayılı kisilerdensiniz. Tekrardan çok güzel olduğunu belirtmek isterim.

    YanıtlaSil
  3. ''Işıltılar şımartır insanı karanlık inene dek
    Yine karanlık verir terbiyeyi de ruh olur sek'' kısmını okurken görsele daldım gittim. Işıltılı karanlıklar arasında ışıltının, şımartıp karanlığın, ruhu terbiye etmesi; ışıltının gürültüyle, karanlığın sessizlikle olan yoğun ilişkisinin vurgusu olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. Bu yorumları hiç görmemişim şimdi bloğu incelerken gördüm. İnsanın yazdığı yazıya yorum yapılması ve görüş belirtilmesi, yaptığı yemeğin tadına bakılması gibi güzel hissettiriyor. Cümlelerin üzerinde durup manalarını hissetmeye vakit harcadığınız için, aktarmak istediğim yorumları spagetti makarnayı ağza hüpletir gibi zihinlerinize hüpletip sindirmeye zaman ayırdığınız için mutlu oldum. Umarım yazılar bi abur cuburdan ziyade ana yrmek lezzeti verir. Teşekkür ederiz. Muhakkak olumsuz yorumları da bekliyoruz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Düşüncelerini Paylaşır mısın?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bugünler ve Yarınlar

MEVZUMUZ ;DEHB

İÇİMDEKİ GÖLGE